KLIK HIER voor NIEUWS, ACTIVITEITEN en EVENEMENTEN KLIK HIER voor de WEBSITE met werk van STUDENTEN aan het opleidingscentrum voor AAT e.a. interventies KLIK HIER voor de WEBSITE van de DOCENTEN aan het opleidingscentrum voor Animal-assisted therapy e.a. interventies
Beroepsopleiding in animal-assisted therapy e.a.
WETENSCHAPPELIJK BEGELEIDINGSCOMITE
Het wetenschappelijk begeleidingscomite zorgt voor de ondersteuning van het inhoudelijke programma van de postgraduaatsopleiding. Het comite is multidisciplinair en vormt als het ware een weerspiegeling van de verschillende disciplines die bij IAD-programma's betrokken zijn, zoals psychologen, ethologen, artsen, leerkrachten, dierenartsen, dierentrainers, .... Leden van het begeleidingscomite zullen jaarlijks uitgenodigd worden om te zetelen in de jury.
Externe leden begeleidingscomite
F. Odberg (UGent en VUB), F. Sion (Etologia), S. Molenberghs (Casanarius), K. Yang (Trekpaardvereniging Vlaanderen & Koudbloedkoepel - Comite Hippotherapie), I. Meert en F. Lambrechts (De Kalmoes), A. Josten (Psychologe), G. Lievens (Neerhof), C. Dekeyrel (De Veerman)
Leden docententeam van het Opleidingscentrum voor animal-assisted therapy en aanverwante interventies
L. Meers (Psychologe), H. Mul (Dierenbegeleider)
Internationele leden begeleidingscomite
S. Normando (University Padova, Italie), W. E. Samuels (City University New York, USA), M. Fejsakova (University of Veterinary Medicine in Kosice, Slovakije)
|
Meer informatie over de opleidingen
Maak een keuze
Overzicht opleidingen - workshops - lezingen
Gratis Informatiessies
Praktische informatie
Doelstellingen en Doelgroep
Toelatingsvoorwaarden
Lestabel
Download - Folder
Download - Brochure
Wetenschappelijk begeleidingscomite
Docententeam I
Docententeam II - Dierenbegeleiders
Voorbeelden - Praktijkoefeningen
Voorbeelden - Onderzoeksoefeningen
Voorbeelden - Stages
Voorbeelden - Studenten op congres
Voorbeelden - Thesis
Voorbeelden - Thesissen voor 2009
Visies van studenten op de opleiding
Presentaties Academiejaar 2011 - 2012
FAQs
|